Menu

Contact

Malvales resort Curacao

Slim voorbereid
op Curaçao

Veelgestelde vragen

Vind snel een antwoord op al uw vragen

Bij Auto Huren op Curaçao hebben we de meest gestelde vragen overzichtelijk voor u gebundeld. Of het nu gaat om het huren van een auto, de ophaal- en inlevertijden, of aanvullende services, hier vindt u alle antwoorden op één plek. Ons doel is om uw huurervaring zo zorgeloos mogelijk te maken. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, ons team staat klaar om u persoonlijk en snel verder te helpen. 

  • Persoonlijk
    en bereikbaar

    Ons vriendelijke team staat voor u klaar. Bel ons op (+5999) 68 60 067 tussen 8:00 en 17:00 UTC of stuur een e-mail. Wij helpen u snel en persoonlijk verder.

  • Lokale kennis
    en ondersteuning

    Wij kennen Curaçao als geen ander. Met onze uitgebreide lokale kennis en ondersteuning bent u verzekerd van een zorgeloze tropische ervaring op het eiland.

  • Snelle en duidelijke
    communicatie

    U krijgt snel antwoord via telefoon, e-mail of WhatsApp. Bij Auto Huren op Curaçao houden wij van duidelijke communicatie, zodat u zonder zorgen kunt genieten.

  • Flexibele ophalen
    en inleveren

    Wij bieden flexibele opties voor het ophalen en inleveren van uw huurauto, zowel bij de luchthaven als bij uw verblijf. Perfect afgestemd op uw reisplanning.

Ophalen en inleveren van de auto

Waar moet ik de huurauto ophalen?

Uw huurauto wordt bij uw verblijf gebracht of, indien gewenst, kunnen wij ervoor zorgen dat u de auto bij de luchthaven in ontvangst neemt. Dit kan tot uiterlijk 18:00 uur. Voor leveringen op een locatie meer dan 25 km vanaf Jan Thiel wordt een kleine vergoeding gevraagd. 

Waar moet ik de huurauto inleveren?

U kunt de huurauto inleveren op dezelfde locatie waar deze werd geleverd. Dit kan bij uw vakantieverblijf of in de buurt van de luchthaven. 

Kan ik de huurauto op de luchthaven in ontvangst nemen?

Ja, dat is mogelijk. We kunnen de auto klaarzetten nabij de luchthaven voor aankomsten tot uiterlijk 18:00 uur. Bij aankomst na deze tijd leveren we de auto de volgende ochtend bij uw verblijf of kunt u deze ophalen. Voor levering op de luchthaven wordt een vergoeding van €17,50 per enkele rit in rekening gebracht. 

Wordt de auto bij Kunuku Aqua Resort geleverd?

Ja, wij leveren ook bij Kunuku Aqua Resort. Voor deze locatie brengen wij een eenmalige vergoeding van €35 in rekening vanwege de afstand. 

Wordt de auto bij Coral Estate geleverd?

Ja, wij leveren ook bij Coral Estate. Hiervoor geldt een eenmalige vergoeding van €35 vanwege de afstand. 

Wordt de auto in St. Willibrordus geleverd?

Ja, wij leveren ook in Sint Willibrordus. Hier geldt eveneens een eenmalige vergoeding van €35 voor levering en ophalen. 

Wordt de auto bij Villapark Fontein geleverd?

 Ja, we kunnen de auto ook bij Villapark Fontein leveren. Voor deze locatie brengen wij een eenmalige vergoeding van €35 in rekening vanwege de afstand. 

Ophaal- en inlevertijden

Tot hoe laat kan de auto geleverd worden?

Ons kantoor sluit om 17:00 uur. Tot die tijd kunnen wij de auto bij uw verblijf afleveren. Ongeveer drie dagen voor de levering ontvangt u een definitieve levertijd via WhatsApp. Voor leveringen op de luchthaven maken we een uitzondering: hier kunnen we tot 19:00 uur leveren bij een landingstijd tot 18:00 uur, tegen een kleine vergoeding van het avondtarief. 

Vanaf hoe laat kan de auto geleverd worden?

Wij starten om 8:00 uur ’s morgens en kunnen de auto op verschillende locaties op het eiland afleveren. Wij leveren 7 dagen per week, uitgezonderd op enkele feestdagen. Bij aankomst vanaf bijvoorbeeld Bonaire kunt u contact opnemen voor een uitzondering op de openingstijd. Ongeveer drie dagen voor de levering ontvangt u een definitieve tijd via WhatsApp. 

Tot hoe laat kan de auto opgehaald worden?

Wij kunnen de auto tot uiterlijk 17:00 uur ophalen. Voor leveringen op de luchthaven kunnen we de auto ophalen tot 18:00 uur tegen een extra vergoeding van het avondtarief. Drie dagen voor het ophalen ontvangt u een definitieve ophaaltijd via WhatsApp. 

Vanaf hoe laat kan de auto opgehaald worden?

Wij starten om 8:00 uur 's morgens en kunnen de auto op verschillende locaties op het eiland ophalen. Wij werken 7 dagen per week, behalve op enkele feestdagen. Drie dagen voor het ophalen ontvangt u een definitieve tijd via WhatsApp. 

Kan de huur van de auto worden verlengd?

Als u de huurperiode wilt verlengen, kan dat mits de auto beschikbaar is. Neem contact met ons op, dan zoeken wij samen met u naar een passende oplossing. 

Hoe kom ik van de luchthaven bij mijn verblijf?

Voor vervoer van en naar de luchthaven raden wij aan contact op te nemen met Natasja Gibbs van Dushi Taxi. Deze betrouwbare chauffeur is bereikbaar via WhatsApp op +5999 6707590. 

Verzekeringen en schade

Wat moet ik doen als een ruit ingeslagen is?

Als een ruit is ingeslagen, verwachten wij dat u aangifte doet bij de politie. De aangifte dient aan ons overlegd te worden. 

Wat moet ik doen in geval van diefstal?

 Bij diefstal vragen wij u direct telefonisch contact met ons op te nemen via +5999 6707590. Wij schakelen de politie in, maar u mag ook zelf bellen naar 911 of de lokale politiebureaus in Punda (+59994611000) of Otrobanda (+59994627844). 

Wat moet ik doen in geval van schade?

Bij schade is het belangrijk dat u de auto niet verplaatst. Bel ons direct via +5999 6707590. Wij komen ter plaatse en regelen dat de roadservice of politie de situatie vastlegt. Verplaats de auto pas wanneer dit wordt toegestaan door de aanwezige autoriteiten. 

Welke voorwaarden zijn van toepassing op de huur van een auto?

 De volledige voorwaarden kunt u nalezen op de pagina algemene voorwaarden

Hoe is de huurauto verzekerd?

Onze huurauto’s zijn allrisk verzekerd. Dit betekent dat er een eigen risico van €450 geldt, tenzij u dit afkoopt voor €9,50 per dag of €66,50 voor minder dan 7 dagen huur. Inzittenden zijn verzekerd tot ANG 150.000. Lees de algemene voorwaarden voor meer informatie. 

Hoeveel kilometer mag ik kosteloos met de auto rijden?

U kunt onbeperkt kilometers rijden zonder extra kosten. 

Welk type auto kan ik huren?

 U kunt het aanbod bekijken op de pagina ‘onze auto’s’. Indien een specifiek type niet beschikbaar is, krijgt u een gelijkwaardige auto. 

Betalingen en reserveringen

Hoe kan ik betalen?

Bij het reserveren van een auto betaalt u €75 via een betaalverzoek. Drie dagen voor de huurperiode ontvangt u het betaalverzoek voor het resterende bedrag via WhatsApp. Betalen met een creditcard is mogelijk, echter worden er 5% bankkosten in rekening gebracht. 

Kan ik met euro's betalen?

 Contante betalingen zijn niet mogelijk. U kunt wel via uw Nederlandse bankrekening betalen met een betaalverzoek. Voor creditcardbetalingen worden 5% bankkosten in rekening gebracht. 

Kan ik een auto huren zonder creditcard?

Ja, u kunt een auto huren zonder creditcard. Wij vragen geen borg, maar bij betaling met een creditcard wordt wel 5% bankkosten gerekend. 

Kan ik betalen met American Express?

 Betalen met American Express is mogelijk, maar er worden 5% bankkosten in rekening gebracht bij creditcardbetalingen. 

Hoe oud moet ik zijn om een auto te kunnen huren?

 U dient minimaal 19 jaar oud te zijn en minimaal 1 jaar in het bezit van een B-rijbewijs. Voor bestuurders onder de 23 jaar geldt een verhoogd eigen risico van €600, dat niet kan worden afgekocht. 

Waarom moet ik aanbetalen?

Wij vragen een aanbetaling van €75 om de reservering te bevestigen. In geval van annulering wordt deze aanbetaling niet geretourneerd. 

Hoe lang van tevoren moet ik mijn huurauto reserveren?

U kunt uw huurauto tot een jaar van tevoren reserveren. Voor last-minute boekingen raden we aan om naast het plaatsen van de bestelling ook telefonisch contact op te nemen. 

Ik reis met een kind, zijn er kinderzitjes beschikbaar?

Wij bieden verschillende kinderzitjes en zitverhogers aan. Geef uw voorkeur aan bij het plaatsen van de reservering. 

Hoe kan ik een auto reserveren?

U kunt uw bestelling plaatsen via onze homepage. U kunt ons ook een WhatsApp-bericht sturen naar +5999 6707590 met uw gegevens, zoals naam, verblijfsadres en gewenste huurperiode. 

Hoe snel wordt mijn boeking verwerkt?

Na het plaatsen van uw boeking ontvangt u een bevestiging per e-mail. Bij betaling via iDeal ontvangt u binnen 24 uur een bevestiging van de betaling. 

Is uw huurauto extra te verzekeren?

Onze huurauto’s zijn allrisk verzekerd. U kunt het eigen risico afkopen voor een extra bedrag. Neem bij schade direct contact met ons op. 

Neem contact met ons op

Heeft u nog vragen of heeft u extra informatie nodig?
Wij staan voor u klaar! Ons team helpt u graag met vragen over onze huurauto’s, reserveringen of aanvullende diensten. Met onze persoonlijke service zorgen we ervoor dat u snel een antwoord krijgt, zodat u volop kunt genieten van uw verblijf op Curaçao.

(+5999) 67 07 590 (bereikbaar tussen 8:00 en 17:00 UTC)
huren@autohurenopcuracao.nl

Verblijf in luxe
bij Malvales Resort Curaçao

Geniet van de ultieme vakantie-ervaring in een comfortabel appartement of luxe villa op Malvales Resort. Ontspan, ontdek en beleef een fantastische tijd op Curaçao in stijl, omringd door een prachtige omgeving en uitstekende service. Hier vindt u alle faciliteiten die u nodig heeft voor een zorgeloos en onvergetelijk verblijf.

Malvales resort Curaçao

Reserveer uw huurauto en ontdek Curaçao!

Boek vandaag nog uw huurauto en ontdek Curaçao in alle vrijheid, terwijl u in een comfortabele en betrouwbare wagen geniet van de schoonheid van het eiland en alles wat het te bieden heeft. 

Direct geregeld Geen verborgen kosten Zorgeloos op weg